FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi...

1. Czy jest możliwość dokonania zakupu/odbioru towaru w siedzibie Państwa firmy?

Tak jest ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się drogą telefoniczną lub mailową w celu ustalenia terminu odbioru/zakupu wybranych przedmiotów.


2.Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy są uzależnione od wagi i gabarytów przedmiotu. Więcej informacji patrz punkt menu "Koszty wysyłki"


3.Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Wysyłka towaru odbywa się nie rzadziej niż co 3 dni robocze. Dostawa z reguły następuje w terminie kolejnych 3 dni roboczych lub teoretycznie 1 dnia dla przesyłek priorytetowych.


4.Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu?

Klient może dokonać zmiany w zamówieniu internetowym, pod warunkiem, że zgłosi je nie później niż 12 godzin po zamówieniu. W tym celu powinien skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta (tel. 782 515 641).

5.W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Wszelkich zmian adresowych Klient może dokonać telefonicznie, pisemnie lub e-mailem.


6.Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać na adres firmy na własny koszt łącznie z paragonem zakupu lub fakturą VAT.


7.Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 7 dni.


8.Czy jest możliwości otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Oczywiście tak, za niewielką dopłatą. Firma nie zarabia na przesyłkach lecz przenosi jedynie koszty Poczty Polskiej na Klienta.


9.Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Tak jest. Za odesłany towar (np. wadliwy) Klient może otrzymać inny, sprawny lub zwrócone zostaną pieniądze.



10.Czy można kupować składowe części kompletów występujących na stronie?

Zwykle komplet stanowi nierozerwalną całość i nie można wymieniać jego poszczególnych elementów. Ale są wyjątki, więc dla pewności proszę o kontakt telefoniczny lub przez e-mail z wyjaśnieniem sprawy.


11. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

To jest sklep internetowy, którego zaletą jest to, że kupować i pytać można 24h na dobę przez 365 dni w roku. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach od 7.00 do 22.00.


12.Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.

Posiadanie loginu oraz hasła nie jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym serwisie. Służą one jedynie do zapisania danych osobowych klienta w bazie danych firmy. Jeżeli nie posiadasz loginu oraz hasła, w celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia swoimi danymi osobowymi, pozostawiając pole login oraz hasło puste.


13.Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.

W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się pod adresem: xxxxxxxxxxxxxx


14.Czy przeprowadzone zakupy w serwisie bon prix są bezpieczne?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, loginów, haseł, itp.


15.Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku proszę o bezpośredni kontakt mailowy.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produktów:
2327
Kategorii:
636
Nowości:
94
Promocje:
0
Sklep internetowy Shoper.pl